Pagina's

woensdag 24 oktober 2012

met de S van meSelf

Ik was een beetje suf bezig dus, dat had u al wel in de gaten misschien.
Iets met teveel hooi op een vork en dat ik bezig was een kind met het badwater weg te gooien. Niet letterlijk natuurlijk, want kindjes passen niet door een putje, tenzij je ze maalt, maar ook dan zal het nog proppen en kraken worden.
Enfin, doet er niet toe.
Wat er wél toe doet is dat ik in de herfstvakantie even pas op de plaats moest maken, en grrr, wat ben ik daar toch slecht in. Het hield in dat ik een vakantie naar zuid-Frankrijk cancelde, dat ik voortdurend wilde brullen maar het stompzinnig in probeerde te houden en dat ik dood en doodmoe in mijn bedje rolde om er zo mogelijk nóg vermoeider weer uit te komen.
Het was hangen en wurgen en ik denk dat ik wel om achter het behang te plakken moet zijn geweest, maar iedereen is zo lief geweest om dat niet met me te doen. Ze hebben me met rust gelaten, toonden begrip en hebben niet echt veel gezeurd. Vind ik kei-goed. Vind ik kei-knap ook.
En nu ben ik zomaar weer aan de gang. Toch nog, ondanks mezelf. Ik weet nog steeds niet of dat slim is of stom. Nou ja, wat het ook is, slim of stom beginnen allebei met een S. En dat zegt wat.

Geen opmerkingen: