Pagina's

donderdag 4 juni 2009

KIEZEN VOOR IETS WAT JE NIET WIL

Ik heb een dilemma.
Ik heb destijds tegen de eenwording van Europa gestemd, maar dat heeft allemaal geen reet geholpen, want dat hele Europa heeft zich niets van me aan getrokken en heeft de bliksemse bende zo georganiseerd dat ik vandaag kan gaan stemmen voor de Europese verkiezingen. En aangezien ik altijd loop te verkondigen dat je blij moet zijn dat je een keuze hebt en dus welhaast verplicht bent te gaan stemmen, ben ik in dat rottige dilemma terecht gekomen. Ik moet vandaag dus gaan kiezen voor iets wat ik eigenlijk niet wil.
Da's toch van de zotte!
Prik mij maar lek, jongens, ik kan niet tegen dilemma's. Ik raak er helemaal geshuffeld van.

4 opmerkingen:

Ilse zei

Nou je moet dat zo niet zien , jij moet dus kiezen voor iets wat er is en dan moet je kiezen wie je denkt dat dat het beste kan vertegenwoordigen..

Hettie zei

Ik vind het ook ontzettend lastig, en ik denk dat heel veel mensen hetzelfde voelen. Kan niet eens goed onder woorden brengen waarom!

Morgaine zei

Herkenbaar, dat had ik nu ook, maar ja werd op het matje geroepen door mijn eigen moeder, dan ook geen recht van spreken als je niet gaat... kortom heb alsnog gestemd, russisch roulette achtig ;-)

XXX

Jeanne zei

Voor mij werd het vanzelf opgelost! Ik had nl. mijn oproepkaart bij de oude kranten gedeponeerd, kwam ik later achter, dus kon ik niet stemmen! Er is sindsdien niets veranderd in Europa!!