Pagina's

dinsdag 15 september 2009

OP JE KLOMPEN AANVOELEN



Jongste had vandaag mijn klompen aan. Echte strovels benn'n 't, en ze zijn hem veuls te groot. Hij sloft ermee rond alsof 't niks is. Maar die strovels zijn niet niks, dat benn'n de strovels die onze hele rits kinderen al van jongsafaan onder mijn voeten vandaan hebben getroggeld. Hoe vaak het al niet voorgekomen is dat ik met een druipend biobakje in mijn handen 'waar zijn mijn klompen goddoerienogantoe' heb geroepen...
En vandaag slofte jongste er dus mee rond. Oudste past ze inmiddels niet meer, en, zo zat ik te denken, zo zal er ook een tijd komen dat geen van de kinderen ze meer past. Dan zijn die malle klompen helemaal voor mij alleen.

Man!
Wat ben ik opeens blij dat dat nog heel lang duurt!

2 opmerkingen:

Ilse zei

strovels?
klompen ik kan er echt niet op lopen...
wat ziet het er leuk uit hier..

Gwennie zei

Hihihihi, ik ben eigenlijk wel weer blij dat ik ondertussen de kleinste ben geworden! Nu hoef ik nooit meer te zoeken naar mijn t-shirtjes, mijn ondergoed, mijn sokken, mijn spijkerbroek, mijn.... de kleinste zijn gewoon van mij! (en het laat me ook zo lekker slank voelen...!! Hahahahaha)