Pagina's

maandag 1 februari 2010

pompompompom

Het is maandagochtend 9 uur en alles loopt wonderlijk gesmeerd. Zo heb ik nog niemand horen schreeuwen vandaag, zijn alle dingen die mee moesten naar school ook werkelijk meegenomen, heeft de ikea de afzuigkap afgeleverd binnen de afgesproken tijd, sneeuwt het weer zo prachtig, en last but zeker niet least, zit mijn haar werkelijk om te zoenen en dat heb ik simpel voor elkaar gebracht met slechts één enkel handgebaar en een snufje spul.
Dat belooft veel goeds voor vandaag...

Maar hee, wat gebeurt er nu? Komt daar nou een pessimistisch stemmetje naar boven geborreld dat zegt dat er dan ook iets vervelends moet gebeuren? Dat het niet de hele dag feest kan zijn? Dat het leven niet van een leien dakje kan gaan en zéker niet op maandag?

Snotdosienogantoe zeg.
Of ik dat nu wil horen...
Ik was net zo lekker bezig.
Fuck de stemmetjes, leve de dag.
Maandag, here I come!

Geen opmerkingen: