Pagina's

woensdag 12 januari 2011

nieuw schuurtje

Vorig jaar september is ons schuurtje afgebrand, en gisteren kregen we eindelijk de nieuwe.
Ik was intussen behoorlijk gewend aan de ontstane ruimte, en moest dus even slikken toen deze werd neergezet. Maar goed, ook hier wen ik wel weer aan, en ik moet zeggen dat het best lastig was om geen schuur te hebben. Ik had nergens plek om iets op te ruimen, en dat kan vanaf nu dus weer wel. Fijn!
Eens kijken hoe lang het duurt voor ie weer volgestouwd zit...  

5 opmerkingen:

Sylvia zei

Binnen no-time verwacht ik wel dat je er je kont niet meer kunt keren.... of misschien nog eerder zelfs.

Saralien zei

Succes met het schuurtje! Enne.. zomaar opeens iets minder anoniem, met je nieuwe kopfoto. Leuk!

Margriet zelf zei

@Mammalien: Ja? Vind je 't leuk? Ik weet 't nog zo net niet, hoor, met die foto.

Joke zei

Cool, met foto!

Unknown zei

Goede foto!