Pagina's

dinsdag 1 februari 2011

Vandaag


Cito-mentos-gelukssteen-kapotte verwarming-koude douche-koude handen-zin in schaatsen-gedachten lezen-pizza's-koelkast schoonmaken-schrijven-tekenen-naar de wc-mailen-bellen-regelen-iemand zoeken die verstand van scheikundige formules heeft-poes eten geven-telefoon opladen-administratie doen (maar dat kan ook morgen)(of overmorgen) (of gewoon deze hele week nog maar niet)-misschien nog een gezichtje tekenen op de foto hierboven-lief zijn.
Lief zijn.
Lief zijn.
Lief zijn.
Lief.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Liefde zijn??

LMLEW ZELF zei

@Marjanneke: dat is een goeie van je! Liefde zijn. Dankjewel!
Wilde gisteren een reactie bij je achterlaten, maar lukte me niet omdat ik van alles moest invoeren en dat doe ik meestal niet. Maar eh, leuk dat je mijn blog leest. Ik lees de jouwe ook.
Groet, Margriet