Pagina's

zaterdag 30 april 2011

Zo.



















Deadline gehaald!
Tiet veur ne pilske...

7 opmerkingen:

Sannah zei

Idd reden om te proosten!
Eigenlijk heb je dan, na de reis, niets eens zo veel tijd. Kan me voorstellen dat je dan best een structuur moet vinden om zo'n deadline te vinden en jezelf straf aan 't werk te zetten. Maar ja, 't is dan ook je vak natuurlijk.

Ben je over het resultaat zelf ook tevreden? En, vroeg ik mij af, is het ook nog gelukt tijdens het schrijven voldoende opzij te leggen voor 't voer-voor-volwassenen op termijn?

Sannah zei

"deadline te vinden"
moet zijn
"deadline te halen"

Joke zei

Yay! RĂșim op tijd ook nog! ;o)
Gefeliciteerd!

Adri zei

Jeetje, Margriet,

Jij schrijft dus gewoon zo maar in drie weken even een boek! Knap hoor. Petje af.
Gefeliciteerd.
Nu begrijp ik overigens pas hoe het zit. Jij werkt je drie weken te pletter, en dan heb je daarna twee weken Bali nodig om tot rust te komen. En die vakantie neem je tevoren al op.
Zo zit het dus.
Dan doe ik volgens mij toch iets verkeerd.

Hartelijke groet,

Adri

Margriet zelf zei

@Sannah: Of ik tevreden ben? Weet je dat ik dat niet eens weet? Tevreden over het feit dat ik het gered heb binnen de afgesproken tijd, ben ik wel. Verder hangt mijn tevredenheid nogal samen met de reactie van uitgever en opdrachtgever. Pas als zij tevreden zijn, durf ik het ook te zijn. En nee, ik heb nergens anders tijd voor gehad dan alleen maar dit. Eigenlijk was het gekkenwerk. Had nooit gedacht dit te kunnen.
@Joke:Ghe, ghe. Thanks!
@Adri: Nou, zomaar, dat was echt niet even zomaar hoor. Heb absoluut vakantie nodig, maar ja, die heb ik volgens jou dus al gehad. Lekker dan...

Peet zei

Jippie!

Nicole zei

Gefeliciteerd! Een deadline halen is altijd een heerlijk gevoel.