Pagina's

dinsdag 22 november 2011

klaar voor de start...

Goed.
De mist is opgetrokken, de dag is weer helder. Ik nog niet helemaal, maar dat komt vanzelf. Ik heb me weer aan mijn bureau gezet en poog te beginnen met deel 2. Ik vertoon nog erg veel schrijfontwijkend gedrag, weet duizend andere dingen te doen, maar moet me nu echt proberen te focussen op weer een lange en intensieve tijd schrijven. Het houdt in dat ik een beetje ga onderduiken, niet al teveel bezoekjes ga plannen en rustig aan ga doen. Niet teveel erop uit gaan, niet teveel wijntjes drinken, op tijd m'n bedje induiken. Het is eigenlijk hetzelfde als op reis gaan en zijn. Ik ben er wel, maar ook een beetje niet.
Ik ga dus weer a-sociaal doen, daar komt het in grote lijnen op neer. Hier probeer ik wel te schrijven natuurlijk, zo vaak ik kan en wil, als opwarmertje voor het 'echte' werk. Sorry alvast voor mijn individualistische gedrag, maar ik zou niet weten hoe ik het anders kan doen.

7 opmerkingen:

paenma zei

We wensen je heelveel succes. Laat het maar over je heen komen.

Sylvia zei

Geen excuses nodig. Doen wat je moet doen toch?

Schrijfze!

Lenny zei

volgens mij zijn je tenen weer een beetje geland....suk6! A girl has to do what she has to do...duss!
schriev'n!

J\L zei

Is eem (uiteraard tijdelijke) retraite in een nonnenkloster wellicht een remedie?

J\L zei

Vervolg op "retraite".
Dan zit je in je cel met een kap als electronische gehoorbeschermer op om je voor afleidende buitenkloosterse geluiden af te schermen.
Buiten je celdeur zit een wachtnonneke op een krukje die iedere bezoeker op afstand houdt. Evenwel S(ille)K(rachjt) kan -vormloos als deze is- tussen de tralies van je celraam doorglippen en je inspiratie voor deel 2 bezorgen.
Sterkte.

J\L zei

Vervolg op "retraite".
Dan zit je in je cel met een kap als electronische gehoorbeschermer op om je voor afleidende buitenkloosterse geluiden af te schermen.
Buiten je celdeur zit een wachtnonneke op een krukje die iedere bezoeker op afstand houdt. Evenwel S(ille)K(rachjt) kan -vormloos als deze is- tussen de tralies van je celraam doorglippen en je inspiratie voor deel 2 bezorgen.
Sterkte.

Roelien zei

Succes!