Pagina's

maandag 12 november 2012

gek geworden

Sorry.
Te druk om te schrijven.
Met zoveel dingen bezig, nog zoveel te doen. De dagen rijgen zich aaneen en ik ren. Ik ren door de dagen, doe leuke dingen, doe ook minder leuke dingen, maar die horen er net zo goed bij. De kop zit vol, nieuwe plannen kruipen in mijn brein en ik probeer ze te verwezenlijken.
Zo wil ik onder andere een cursus schrijven gaan organiseren, alleen niet hier in Nederland. Heel ver weg.
In Bali, ja, u raadde het misschien al.
Ik wil kijken hoe ik dat ga doen, en wat de meerwaarde daarvan is.
Ik denk dat het mooi kan worden.
Ik wíl dat het mooi word.
Ik ga er alles aan doen dát het mooi word.
Dat het te realiseren is.
Misschien is het dromen, misschien word het wel realiteit.
Geen idee.
Anyway, vooraleerst ben ik nog bezig met het maken van een Sinterklaasvoorstelling, een combi van toneel en film. Ik speel zelf niet, maar mag twee kanjers regisseren. Erg leuk, erg lachen. Het zijn geweldige spelers die er alles aan doen om de voorstelling tot een succes te maken. Het gaat over Sinterklaas die verliefd is geworden op een nogal veeleisende vrouw. Ik kan er niet te veel over verklappen, helaas, want ik weet niet of er hier kindertjes meelezen.
Vorige week vrijdag hadden we de filmdag, morgen en donderdag nog repeteren, en dan zorgen dat het er staat. Tien keer spelen van 20 november t/m 4 december.
En daarna een promofilmpje maken van 'zo anders dan thuis', m'n eigen voorstelling over Bali en m'n dolfijnenboek, en dan nog Facebook regelen en proberen de voorstelling te verkopen. En toch deel 2 zo langzamerhand proberen te realiseren.
Uhm, Gerard, ik weet dat je af en toe hier leest en hulp hebt aangeboden voor zo'n facebook-ding-pagina-geval. Graag!
Doe je me even een mailtje? info@mevrouwmargriet.nl
En dan wil ik eigenlijk nog een nieuwe website, maar dat is nogal een bedrag en dat heb ik niet zo 1,2,3 voor mekaar.
Plannen, plannen, plannen, ik zei het al.
O ja, ik wil ook nog wel ergens werken.
Echt werken bedoel ik. Met een loon en zo'n strookje.
En studeren, dat wil ik ook nog wel. Iets met Nederlands of schrijven of een verdiepingsgedoetje ergens in.
Help.
Ik denk dat ik niet goed ben.
Ik denk dat ik iets te veel wil vandaag.
Word u al gek van me?
Geeft niks. Ik word het ook van mezelf.

1 opmerking:

Sylvia zei

yep, typisch gevalletje overloop als ik dat zo lees.

Leuk, FB!

Kunnen we straks vriendjes worden :)