Pagina's

maandag 5 juli 2010

Just because.

Ja, vakantie, het is begonnen hier. Volgens mij zijn we de eersten in het land.
En ja, wij gaan ook. Dit jaar hoef ik godzijdank geen moeilijke dingen te doen zoals uren rijden naar onbekende plekjes, zoals zoeken naar campings en hopen dat het er leuk is. Dit jaar hoef ik, driemaal in de rondte van je hiephiephiephoera, niet te wennen aan een nieuwe omgeving, hoef ik niet om te gaan met regen in combinatie met tenten, hoef ik geenszins vieze beestjes uit mijn slaapzak te kloppen, hoef ik geen vieze vette bruingroene padden onder het tentzeil vandaan te vissen en hoef ik niet zittend in het gras te koken op 2 pitjes.
Dat, lieve mensen, hoef ik dus allemaal niet.
Want.
Dit jaar doen we het anders: wij gaan 2 weken in een huisje op Terschelling zitten. Mijn lievelingseiland.
We nemen de pony mee en een paar extra logeerkinderen en verder ben ik van plan gewoon te gaan genieten. Te slenteren langs het strand, de zon te zien zakken op de dijk, of beter nog, in de Walvis, te kijken naar de kinderen die krabbetjes gaan vangen of gaan skimboarden, vliegeren of lachen, het eiland gewoonweg te absorberen in al haar heerlijkheden.
En ik ga dat tot in mijn botten doen.
Because I'm worth it! O nee, dat is iets van shampoo. Andrelon of zo?
Anyway, vakantie dus.

2 opmerkingen:

Sylvia zei

Inderdaad. Geniet ervan zou ik zeggen. Tot in je tenen.

Floor zei

oh dat klinkt goed alleen pony mee?