Pagina's

zondag 19 september 2010

iet wiet waai

Beste lezers,ik heb even een vraagje. Niet over wiskunde (te moeilijk), niet over taal (aaaaah, jammer), niet over seks (helaas) en niet over u. Nee, het is een vraagje over mij.
Een vraagje over mij?
Ja, een vraagje over mij.
En waaróm is er een vraagje over mij?
Wel, er is een vraagje over mij omdat ik geen vraagje over u kan verzinnen, waarbij ik wil aantekenen dat het woord 'verzinnen' volgens een vriend van mij minderwaardiger is dan het woord 'bedenken', wat ik overigens niet helemaal met hem eens ben, maar dat terzijde. Ik vind verhalen 'verzinnen' namelijk net zo moeilijk als verhalen 'bedenken', maar goed, daarmee is mijn vraag nog niet gesteld.
De vraag is: hoe goed denkt u mij te kennen door het lezen van dit blog. Is dat
a)heel goed
is dat
b)best wel goed
is dat
c)een beetje goed
of is dat
d)helemaal niet goed.
Als u wilt, mag u uw antwoord geven, maar ik moet u vantevoren zeggen dat u het niet terugkrijgt. Met andere woorden: eens gegeven blijft gegeven en wie niet weg is wordt gezien, ik tel nog tot tien, van je ietwietwaait is eerlijk weg.
Ge.
Waaid.

7 opmerkingen:

Sylvia zei

Ok... nou dan is het voor jou een vraag en voor mij een weet.

Saralien zei

Haha, Zuster_Klivia. Nu kan ik mijn antwoord niet meer intypen natuurlijk.. Ik ben solitair, eh solidair. Met de d van domme mammalien.

LMLEW ZELF zei

@zuster en mammalien: twee zielen, één gedachte, en dat op de maandagmorgen...hoe is het toch mogelijk!

Carmen zei

Nou, weet je?

Ik durf niet te zeggen dat ik je heel goed ken.
Ik hoop je best wel goed te kennen.
Ik denk dat ik je een beetje goed ken.
Ik zou het jammer vinden als ik je helemaal niet goed ken.

Nou goed?
(Of best wel goed? Of een beetje goed? Of..)


Bah! Stomme vraag. Ik ben nooit zo'n held in multiple-choises.

LMLEW ZELF zei

@Carmen: Ik durf wel te zeggen dat ik denk dat je me best wel een beetje kent, niet door mijn blogs, maar door me in levende lijve mee te maken.

Joke zei

Ik denk D. Wat je op je blog zet is volgens mij een maar een fractie van wat je doet en wat je beweegt ('je' als in 'men') en bovendien kies je wat je plaatst. Ik denk dus dat we het topje van de ijsberg zien.

LMLEWZELF zei

@Joke: Ik denk het niet. Ik denk dat we allemaal dénken dat wat je op je blog knalt maar een topje van de ijsberg is, maar ik denk echt dat het meer is dan een topje, of je dat nou wil of niet. Ik had het vorige week nog: iemand met wie ik tot mijn grote genoegen elke maandag tennis zei dat ze al m'n stukjes had gelezen. Ik vroeg of ze een beeld kreeg van wie ik was en wat ik dacht en deed, en betrapte mezelf er op dat ik hoopte dat ik maar een topje had laten zien van wie ik was. 'Nou, je schemert er behoorlijk doorheen, hoor,' zei ze. Stof tot nadenken!!!