Pagina's

dinsdag 5 oktober 2010

wat is waar, en waarom, en voor wie

Het was zo'n dag dat we koekjes bakten en een beetje ruzie maakten, hij met mij en zij met jou, wij allemaal met elkaar en ik weet niet meer waarom en voor hoe lang en wat iedereen zei, maar het kwam er op neer dat we ondanks alles van elkaar hielden en dat dat gerust nog een tijdje zo blijven mocht.
En voor u nu denkt dat het slecht met me gaat of dat ik in een herfstdepressie ben geschoten: No panic! Alles is goed, hoewel ik geen fan ben van de herfst, dat mag u gerust weten.
Ik ben enkel wat aan het oefenen met het beschrijven van een dag op deze manier en alles is verzonnen, of misschien ook niet, maar dat is in boeken ook zo en tenslotte hoeft een schrijver niet te zeggen wat waar is en wat niet.
Dat van die koekjes is trouwens waar en ze zijn heel lekker geworden, vooral die met nootjes en chocoladebrokjes. Hmmm.
Desalniettemin, ik oefen wat.
Ik wil namelijk ook een keer een prijs, en wel een gouden griffel. Hoeft niet meteen volgend jaar, over 2 jaar is ook okee.

Geen opmerkingen: