Pagina's

woensdag 13 april 2011

Het B-woord

De verwarming moet aan, de uggs ook, en sokken en een vest en liefst ook nog een sjaal. Ik heb het koud, zelfs als de zon schijnt. Ik stel me verschrikkelijk aan, maar dat moet ook, want ik ben van de drama, dus als ik me niet aanstel, is er iets niet goed. En ook al helpt de zon heel lief mee me op te warmen, het haalt het natuurlijk allemaal niet bij Bali.
Bali.
O jee.
Daar heb je 't weer.
Dat woord.
Waar ken ik dat toch van...
Bali, Bali, wat was er ook alweer met Bali...
Pom, pom, pom, pom
denk, denk, denk
Ba-li.
Oooo, Báli.
Nee, ja, kijk, misschien...
is dat niet zo'n eilandje
ergens in Verweggistan?
Waar het altijd warm is
en de mensen zo vriendelijk zijn
waar je zo mjammie kunt eten
en
dromen
en
zwemmen
en dolfijntjes kunt zien zwemmen langs de kust?
En nog veel meer leuke dingetjes kunt doen?
Bali...
Bali
toe,
help eens even
wat was er ook alweer met
B
         A
                    L
                                  I



1 opmerking:

Anoniem zei

Bali?????

Wat is dat???
Nooit van gehoord....? Bali???
Balen....

Balen zeg...

.... Margreet