Pagina's

woensdag 11 januari 2012

Gratis

Lieve mensen, er zijn heel veel dingen die gratis zijn.
Gratis is dat je ergens niet voor hoeft te betalen.
Gratis is fijn, en gratis is overal.
Gratis is geweldig.
Moet u eens kijken wat er elke dag maar weer gratis te verkrijgen is:

frisse lucht
ontmoetingen
gesprekken
gedachten
ideeen
een glimlach
een aai over de bol
een compliment

Zorgt u wel dat u er genoeg van krijgt?
Of andersom, geeft u het wel eens gratis weg?


(PS: dit blogje is een test om te kijken of ik door het woord 'gratis' te gebruiken in de blogtitel extra lezerds krijg. Ik las bij deze zuster namelijk dat ze in één dag 1000 lezerds op haar blog kreeg door iets gratis weg te geven. Ik dacht, dat wil ik ook wel eens. Ik wil ook wel eens 1000 lezerds per dag. Lijkt me enig. Vooral om het GRATIS te krijgen. Ghe ghe ghe.)

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahaha ik ben nu niet op je blog gekomen door het woord gratis, maar doordat ik je via zuster aan klik. Maar ik ben ook wel benieuwd erna. Give-away zou ook handig zijn om die erbij toetevoegen.

Groet, Debby

mevrouw yvonne zei

gelukt je hebt een lezerd erbij ; )

Carmen zei

well done!
Ik vind je toch zo maf..

Sylvia zei

Pvd LMLEW! Zit je nou onder mijn (gratis) duiven te schieten? ;)

Anoniem zei

Nou.... hier een gratis reactie (als je de kosten van mijn internet providerabonnement tenminste niet meerekent)... En... de hoeveelste gratis bezoeker ben ik?

Adri zei

Goedemorgen,
Ik ontdek net dat straks de zon waarschijnlijk voor niks opkomt.
Helemaal gratis.

Ik heb overigens al drie keer helemaal gratis op je site ingelogd om te kijken of ik al nummer 1000 ben.
Hoever ben je inmiddels?

Marjan zei

Grijnssssssssss

Een beetje een 'mosterd-na-de maaltijd-grijnssssssssssss' maar niettemin wel een geheel gemeende gratis grijnsssssssss

dat dan weer wel....

Marjan (die net een gratis regenbui over haar hoofd heeft gewonnen op de fiets.... wat een bofbips ben ik)