Pagina's

vrijdag 30 januari 2009

FILMPJE

http://www.youtube.com/watch?v=LUePkkM14OY

Kunstfilmpje van Zusje.
Twee minuten kijken naar iets bijzonders.

Ik weet nog dat het heel koud was toen ze dit opnam.
Ik weet ook nog dat ze zei dat ik een zwart jurkje aan moest en met blote benen moest komen. Het was 1 graag boven nul en de wind was snijdend koud.
Ze kon de boom in dus.
Het werd een jurkje met thermozooi en rubberlaarzen.
'Doe maar wat,' zei ze toen we op de zandverstuiving waren.
Niemand begreep wat ie aan het doen was.
Nu nóg niet.
Maar dat geeft niet.

4 opmerkingen:

Ilse zei

Hier snap ik werkelijk niets van !

Anoniem zei

Neeeeh, dat hoeft ook niet joh, want het is Kunst. Geeft niks!

Juf Carmen zei

Ik vind het zelfs een beetje eng. Is dat ook de bedoeling? Ik zou me rot schrikken als ik je zo tegenkwam op de zandverstuiving!

Anoniem zei

Lief Zusje, ik heb hier iemand die er niets van begrijpt en iemand die het eng vindt...