Pagina's

maandag 5 januari 2009

OUDE SITE WEER UP-TO-DATE

Vanmiddag de hele middag geprutst aan mijn website. De oude welteverstaan, die van www.margrietbreet.nl
Dat dinkie is nu helemaal up-to-date voor kinderen, compleet met dagelijks dagboekje. Dat betekent dat ik én hier én daar dagelijks iets ga schrijven. Tsss, alsof ik het al niet druk genoeg heb...
Mochten jullie er zin in hebben...neem gerust eens een kijkje.
Ennuh,mocht ik jullie nog steeds niet de neus uitkomen: ik mag gelinkt worden hoor! Naar deze en de oude.
Mijn dank is groot, ik zal u bezingen tijdens de afwas, pardon, tijdens het inruimen van de machine. Jodelahitie.

PS: Snotverdulleme: ik wil hier een link toevoegen, maar ik krijg het niet voor mekaar. Is er een lezer die het me wellicht uit kan leggen? Ilse? Voor jou zing ik twee keer!

3 opmerkingen:

Ilse zei

Ja link: je selecteert het woord wat je wil linken en dan heb je boven in de balk van het bericht lettertype tt b i T en die ernaast moet je aanklikken je link erin zetten en klaar is kees. Snap je het??
Wat ga je zingen voor me??
Je mag mij ook linken zing ik ook haahaa.(alhoewel...of je daar blij mee moet zijn?? Ik kan niet zingen weehhh)

Ilse zei

Heb net je site bekeken ziet er leuk uit maar om een reactie achter te laten moet je inloggen...misschien niet zo handig voor kids...???
Mijn kids gaan het lezen.

Anoniem zei

Ja, van dat inloggen klopt nog niet helemaal, heb ik al aangekaart bij de beheerder. Komt goed, komt goed.
Ennuh, is osewiesewosewiesewallakristalla goed?
Ga morgen kijken of het werkt, met die link.