Pagina's

dinsdag 29 november 2011

Morgan

Veel roring in Harderwijk vandaag. Morgan (de orka) is op transport gegaan. Op de boulevard stond een hele batterij aan ME klaar. Er was politie op de fiets, politie te water, politie in auto's, er was pers en er was een grote hijskraan die vanaf de boulevard te zien was. Toen ik er vanmorgen langs fietste, was Morgan al opgetakeld, misschien was ie zelfs al onderweg.
Ik ken een aantal mensen die voor Morgan hebben gezorgd en weet dat ze het beste met het dier voor hebben. Ze zijn tegen beter weten in gewoon van die zwartwitte joekel gaan houden, wat ik me levendig voor kan stellen als je zo'n dier dag in dag uit verzorgd. 
Het zal wel een spannende dag zijn voor alle direct betrokkenen.
Vanavond komen ze aan op Tenerife. Laten we hopen dat alles goed gaat.

Geen opmerkingen: